Wszystko o zakupach

 

 

 

 

Jak można zapłacić za zamówiony towar? Wybierz z trzech sposobów:

  • Pierwszy to klasyczne pocztowe pobranie - oznacza to, że towar, zapłacisz przy odebraniu od kuriera.
  • Druga opcja to zapłacić przelewem na konto PL 91 1050 1403 1000 0090 3009 9999. Zmienny symbol wypłaty transferowej jest Twój numer zamówienia. Towar zostanie wysłany na adres po zapłacie na nasze konto.
  • Chcesz odebrać towar osobiście? Na pewno jest to możliwe. Można nas znaleźć na Frogman s.r.o., Ulica Błogosławionego Ks. Jerzego Popiełuszki 28, 59-921 Sieniawka.
     

 

  Po zamówieniu towaru, możesz wybrać dostawę kurierem DPD lub odbioru osobistego w magazynie Frogman s.r.o., Ulica Błogosławionego Ks. Jerzego Popiełuszki 28, 59-921 Sieniawka.
  • Dostawa towaru odbywa się w dni powszednie w godzinach pracy. Jeśli zamówienia beda o wartości ponad 333 zł (z WAT), nie pobieramy żadnych opłat i dostarczamy wysylke ZA DARMO! Dla zamówien w łącznej wysokości do 333 zł (z WAT) pobieramy za transport i pakowanie 10 PLN i płatność za dostawe za pobraniem 12 PLN.
  • W przypadku usług kurierskich lub DPD towary te zostaną dostarczone na adres rozliczeniowy lub adres wysyłki.O Wyslaniu towarów zostaniecie poinformowani przez e-mail,otrzymacie kontakt do przewoźnika i numer przesylki do śledzenia.
     

 

  Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie jest gwarancją 24 miesięcy. Zaczyna się od otrzymania towaru przez klienta.

 

  • Jako gwarancja będzie ci służyć faktura, więc proszę ja zachować !
  • Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia towarów (lub ich części), spowodowanych zużyciem. Krótsza żywotność produktu w takim przypadku nie można uznać za usterkę i nie można ja reklamowac.

 

 

 

Czy juz wysłałes zamówienie, ale chciałbys coś w nim zmienić? Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 756112116 lub e-mail info@frogtac.pl - jeśli jeszcze nie wysłałysmy twoje towary, postaramy się twoje zmiany spełnić.

 

 

 

Czy otrzymałeś swoje towary, jednak to nie to? Wybrałeś zły rozmiar lub produkt nie spełnia twoich oczekiwań? W tym przypadku, masz prawo zakupionych produktów w ciągu 14 dni zwrocic. Jednakże, musi być nieużywany, wraz z oryginalnymi etykietkami, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

 

 

 

 

  Odkryłeś wade zakupionego produktu w okresie gwarancyjnym? Wtedy masz prawo do reklamacji. Uważaj - Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia mechaniczne zpowodowane przez jego normalne używanie!

 

  • W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu szybkiego przetwarzania roszczeń, należy podać jak najwięcej informacji, jak to możliwe, do zidentyfikowania spornej umowy, w tym opis wady.
  • Najpóźniej do dwoch dni skontaktujemy się z Państwem w sprawie sposobu postępowania w sprawach dotyczących reklamacji.

 

 

 

Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym klientem, możesz zbierać FROGpointy, i to na kilka sposobów. Tym najprostszym, jest kupując towary na naszej stronie internetowej. Przed rozpoczęciem zakupów, należy zalogować się do swojego konta. W zależności od ceny twojego zakupu ci sie dolicza wlasciwa liczba FROGpointow.

 

Zobacz na strone FROGpointy i odczytaj jaki prezent możesz dostać!

 

 

 

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na pytania lub masz wątpliwości, skontaktuj się z nami, a my ci chętnie doradzimy! I to albo telefonicznie pod numerem +48 756 112 116
lub pocztą elektroniczną na info@frogtac.pl

 

 

Katalog

login
Napisz do nas info@frogtac.pl
Facebook
Wybierz walutę: PLN / EUR Koszyk 0 szt towaru: 0.00 zł

Wasz koszyk nie zawiera żadnych produktów.

Wazne linki

Poradna

Naše projekty

Newsletter

Chcesz wysyłać regularne nowości z katalogu.